zaterdag 27 februari 2016

February Link Party #4



Het is een schrikkeljaar, dus we hebben een dag langer in Februari! Wat zijn jouw plannen voor deze extra dag? 

Vandaag gaan de man en ik naar de film :), en ik denk dat we ons wel gaan vermaken met Deadpool! Dat is het leuke van getrouwd zijn met een nerd/gamer :) 

Ik wens iedereen een fijn weekend, als je net zoals ik maandag weer moet beginnen: Geniet er nog even van!


~~~~~~


It's a leap year! One extra day in February. What will you do on this day?

Hubby and I are going to the movies today, and we are going to Deadpool. I think it is going to be hilarious:)

Have a great weekend my dears. If you are going into work this Monday like I do (just had Spring vacation) enjoy these last free days!




xx
Barbara


~ Follow me on Twitter / Facebook / Pinterest / Instagram for more inspiration! ~

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx