zaterdag 14 november 2015

November Link Party #2



Ik kan niet beschrijven wat ik vind van wat er gister is gebeurd. De Bataclan is mijn man en mij bekend. Ongelofelijk. Maar moeten we angst laten regeren, en de grenzen sluiten voor iedereen die juist het geweld ontvlucht? Nee. Moeten we met agressie gaan reageren? Geen idee. Moeten we gaan praten? Ik denk niet dat het zin heeft. Ik weet het niet goed. Ik weet wel dat dit soort religieus fanatisme de wereld langzaam aan het verpesten is....

Ik denk aan iedereen die zijn of haar geliefde heeft verloren bij welke aanslag ooit.

Laten we onze eigen wereldjes vredig houden, en knuffel je geliefden. En haak. Geen oorlog.

~~~~~~

I can't describe what I am thinking of what happened yesterday evening. Hubby and I know the Bataclan. is undescribable. But I don't think we should let fear rule, or pay back with agression and hatred. Should we seek them and talk about it? I don't know if that would help either. I just hope that religious fanaticism will not spread its wings over the world...

My thoughts are with every man or woman who lost a loved one during any attack..

Let's just keep our little home safe, hug your loved ones and crochet. Not war.



2 opmerkingen:

  1. Yes, let's be full of hope for a better world. Have a nice weekend. Regula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We can only hope that such things won't happen anymore. Thanks for hosting. Tina

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx