woensdag 4 november 2015

Bye bye October!


Het mocht wat mij betreft een beetje november worden, want oktober voelde hectisch. Van trip (man alleen weg) naar trip (samen weg) en ondertussen vakantie/werken/schooldaggesjees etc. Een maand van de laatste oogsten en eigenlijk alweer kijken naar het volgende moestuinseizoen. Nieuwe manieren van plannen uitproberen. Veel tutorials in mijn hoofd en op de blog zien te krijgen. Nu is het november en ben ik benieuwd wat er komen gaat. Wat betreft het haken voel ik dat er eindelijk wat schot in een aantal ideen komt. Ik liep al zo lang rond met ideeen en ik kon de afgelopen weken wat uitproberen! Dat voelde zo fijn!
September was wennen aan werken, maar oktober was toch wel energiezuigend. Ik merkte dat het  niet meeviel om mijn 5vwo aan het werk te krijgen, maar kreeg mijn 6vwo goed mee. De draken uit mijn 3vwo klas zijn rustig aan het settelen geloof ik. Man wat moest ik daar sturen in die klas.

November, hopelijk breng je een hoop goeds met heel veel haaktijd, herfst-zonneschijn en blije leerlingen (want dan is er een blije juf :) )!


~~~~

I was waiting for October to move over, and pass on November. October was a hectic month. We lived from trip to trip and around all those trips were the usual days, packed with school, household chores and work. A month of the last harvest and looking forward to the new gardening season. Going away with hubby. Finding ways to get organized. It is November and I am eager to know what this month will bring. I noticed that I had time to work on a few crochet-related ideas and that felt so great. Like I was finally able to move forward..
September was about getting back into the work groove, and October was quite energy draining. I have noticed that my 11th grade was hard to push, my 12th grade were starting to feel my enthousiasm and my 9th grade were finally less concerned with pushing my limits and were trying to work with me. Yes!

November, I hope you will bring lots of good, with lots of hookytime, autumn sunshine and happy students (because that would equal a happy miss :) )!

xx
Barbara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx