vrijdag 27 februari 2015

Friday Find! May the force be with you..



Ik heb een zwak voor nerd-achtige patronen. Iets dat verwijst naar een film, of iets met wiskunde of natuurkunde bijvoorbeeld. Mijn hart maakt dan een sprongetje! Ik denk dat ik een beetje geek aanleg heb dankzij mijn man die een enorme gamer/geek/nerd is. Ik vind het helemaal niet erg :)

Ik vind deze Star Wars deken echt helemaal geweldig!! Dit patroon is net nieuw in de Ravelry database gezet. Je maakt het met telpatronen net zoals bij borduren. De plaatjes en technieken zijn allemaal HIER te vinden!

Fijne vrijdag!

Xx
Barbara

~~~~~~~~~~~

I have a soft spot for nerdy stuff, and nerdy patterns. Something with a hint to a movie or maths or physics, I love it. It makes my heart skip a beat and put a smile on my face! I think this was triggered by marrying my gamer/geek/nerd husband, but I really do not mind it at all :)

I just saw this Star Wars inspired blanket popping up in the Ravelry database and I love it! You can make this with charts just as you do with cross stitch. All graph charts and techniques are explained HERE.

Have a great Friday!

Xx
Barbara

2 opmerkingen:

  1. O deze is gaaf!! Ik ga hem bij mijn favorieten toevoegen :). Groetjes, Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is amazing! A really great work, Barbara!
    Have a wonderful weekend!
    Hugs and love from Portugal,
    Ana Love Craft
    www.lovecraft2012.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx