woensdag 12 november 2014

Error...



My laptop is struggling at the moment so unfortunately I will nit be able to post the waffle stitch pattern today....
I am making back-ups right now ( in case it will really crash) and my dear hubby will have a look at the monster tonight.
Fingers crossed it will be properly functioning tomorrow!!! It's funny how we have grown very dependent of these machines..
For now please enjoy my colourful ripple blanket!

Mijn laptop wil vandaag echt helemaal niet meewerken... Hij hapert en start niet goed op.. Helaas kan ik dus niet mijn wafelsteek patroon posten...
Ik ben nu heel hard back ups aan het maken (mocht hij echt crashen) en mijn lieve echtgenoot kijk vanavond naar het monster.
Ik hoop dat hij morgen weer wil meewerken. Wat zijn we dan eigenlijk afhankelijk van de digitale hulpmiddelen!
Maar ik hoop dat je even geniet van de kleurrijke ripple deken waar ik weer even een stukje aan haakte vandaag!

Xx 
Barbara

1 opmerking:

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx