zaterdag 24 mei 2014

Pick up your toys please.


They have been picking up all the pieces of lego for about an hour. They are pretty mad at me I think. Little Man tried to run off outside to play with a friend but I picked him up at their house and kept my foot down: I want the floor empty (it's our bedroom). I warned him when I heard the *woosh* of the tub of lego emptied on the floor. And I simply do not understand why they aren't speeding up with picking everything from the floor.
O the wonder of kids.... Cause and effect is a difficult thing to understand for them...

Ze zijn nu al bijna een uur bezig om alle stukjes lego op te rapen en in de bak aan het gooien. Ik denk dat ze best wel boos op me zijn.
De Kleine Man probeerde nog weg te sneaken naar een vriendje maar ik greep hem bij zijn lurven en stond er op dat hij samen met zijn zusje ging opruimen. Ik wil de vloer leeg, want anders blijft het liggen! En het is ook nog eens onze slaapkamer. Nou had ik hem gewaarschuwd toen ik de *woosh* hoorde van een bak lego die omgekieperd werd. En ik snap gewoon niet waarom ze zo traag aan het opruimen zijn (onder heel veel protest en verwijten).
Kinderen... Soms snap ik ze niet... En zij vinden het geloof ik ook moeilijk om oorzaak en gevolg te zien....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx