vrijdag 23 mei 2014

Crochet update!



It has been ages since I posted a crochet related post, sorry 'bout that! It seems that other things were more important than crocheting :) poor neglected hook...

I am stitching like mad because I am really really behind on the Dutch CAL project. To be honest I am 10 weeks behind...... 
I also have two finished projects to release in a few weeks here and a WIP snake from summer 2013. O and a blue glitter hat. 
So I am off to set fire to my crochet hook, trying to hook with the speed of light! I want to get rid of my WIPs!

Happy weekend!

Het is eigenlijk veel, veel te lang geleden dat ik hier iets over haken heb geschreven, sorry! Kennelijk was de haaknaald even niet zo belangrijk, maar nu weer wel! Arm genegeerd haaknaaldje...

Ik probeer op dit moment heel hard bij te benen met de Dutch CAL want ik loop maar liefst 10 weken acher... Ik heb nog wat te doen de komende weken!
Ik heb ook nog twee projectjes die uitgeschreven moeten worden en hopelijk over een paar weken op de blog staan. En daarnaast lag er nog een project-slang van vorige zomer en o ja, een glitter muts.
Dus ik ga heel heel hard haken, hopelijk met de lichtsnelheid (een fractie daarvan om heel eerlijk te zijn)! Ik wil geen WIPs meer!

Fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx