woensdag 23 april 2014

My First Kid Birthday Party!




I'm pooped.
My very first kids birthday party is over, and I am going to bed in a few minutes.

I am so happy I kept it cool, and just took a "wait-and-see" attitude. Imagine a year ago, I really could not manage that whole zen feeling.

But today me and my mom did and kept 7 kids animated and happy!

We ate hotdogs, did a game with all the gifts (we put balloons with numbers on each chair and let Little Man roll a dice), drew on t-shirts, played with Lego and cooled down with a film and some snacks.

Little Man said that he had a great party, so I am one very happy, very tired mommy.

:)

Uitgepoept.
Mijn allereerste kinderpartijtje is over en ik ga lekker naar bed over een paar minuutjes.

Ik ben zo blij dat ik bij mezelf heb gedacht "lekker relaxed, geen gekke dingen en vooral het op me af laten komen". Heel blij ben ik daarbij. Zo'n gedachtengang was me een jaar geleden echt niet gelukt.

Maar vandaag lukte het mijn moeder en ik om 7 kids te entertainen en in het gareel te houden!

We hebben lekker hotdogs gegeten, spelletjes met de cadeautjes gedaan (we hadden ballonnen met een cijfer aan iedere stoel gehangen en ze vroegen zich af waar het voor was zodra ze zaten, ik heb de Kleine Man met een dobbelsteen laten gooien en toen wisten ze het meteen!), we hebben op t-shirts getekend, met de Lego gespeeld en daarna een cooling-down met wat snacks.

De Kleine Man zei dat hij een geweldig feestje heeft gehad, dus ik ben een blije, doch vermoeide mama.

:)

 

1 opmerking:

  1. Ziet er gezellig uit! Als ze het naar hun zin hebben gehad, is het helemaal geslaagd. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit, lijkt me niet niets met 7 kids!

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx