woensdag 5 maart 2014

Hexagon Love!



I am still working hard on my Hidden Triangles Hexagon Blanket and I am pleased to tell you there are only two rows left! I do have to say that the more hexagons I made, the more pleasure I had in making them.
After finishing those two rows I am going to make half-hexagons and try to make the other edges straight. This means I am going to re-release the pattern and add extra patterns/diagrams/notes/photo tutorials to it. I am pretty excited about it!

I am really really happy with my Blanket-In-Progress!! I just love the colour explosion of it!


En ik haak maar door aan mijn Hidden Triangles Hexagon deken! Ik ben zo blij dat er nog maar 2 rijen gedaan moeten worden, het einde is in zicht. Ik moet wel eerlijk bekennen dat hoe verder ik kwam, hoe leuker ik het maken van deze deken eigenlijk vond. Heerlijk!
Na deze rijen ga ik halve hexagons maken en proberen de andere zijkanten recht te krijgen. Dit betekent dus wel dat het originele patroon helemaal herschreven wordt (ik zit ook te denken aan een Nederlandse vertaling)! Ik vind het maar spannend!

Jongens, wat word ik vrolijk van deze kleurexplosie! Ik vind het maar een heerlijk projectje!

Linking up @

Oombawka Design
Tami's Amis
Crochet Addict UK


Be A Crafter xD

11 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Leuk ook, zoveel tinten blauw (ben er wel fan van :) )!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The bright fun colours are just what's needed on the tail end of this long winter! It's lovely :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I those kinds of deep colors, too. What a fun pattern.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love the look of all those hexagons.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie vrolijke deken, en wat een wérk zeg! Vooral dat aan elkaar zetten en draadjes afhechten....
    Groetjes,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dan heb je gelukkig nog niet mijn African Flower hexagon deken gezien ;)

      Verwijderen
  6. These are so colorful! Thanks for sharing at CAL link party :)

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx